Liiindholm.blogg.se

Känslan, hat och kärlek

Publicerad 2014-06-20 02:07:46 i Allmänt,

hej bloggen! idag har jag jobbat från 11 till 16 och då har jag remsat papper om man kallar det så. Efter det gick jag hem och var barnvakt. Det gick bra för att Michelle min syster var lugn. Farfar kom lite senare och då passade jag på att åka med honom ner till öb för att handla lite ansikts produkter och så. Blider kommer senare. Jag köpte även hårfärg som jag har färgat med idag. Efter det gick jag till gårn och träffade Nancy, Julia och Ida. Vi pratade och så. Sen gick jag hem och var hemma en stund sen upp till farfar. Imorgon ska jag vara med felicia. Vi ska snacka lite och fira midsommar. Kommer bli grymt. men nu ska jag sova puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Lindholm

Svensk 98:a i Östergötland Instagram: mandaalindholm& mandaapriiivat Snapchat: mandii98 Kik: amandalindholm Twitter: mandaalindholm Enjoy!:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela