Liiindholm.blogg.se

Ny eller vad? Aa

Publicerad 2014-06-18 17:35:43 i Allmänt,

Hej! Jag kände för ett byte. Jag bloggade innan på nattstad. Jag har tröttnat på nattstad så jag kommer blogga här nu. Min design får vara så här så länge. Jag är inte rikttigt nöjd men det kommer bli bättre. För alla nya läsare så heter jag Amanda som det står. jag är född 98, blir alltså 16 i augusti. Jag gillar att vara med friends och blogga. Jag är en galen tjej från Östergötland som älskar att träffa nya vänner. Jag är mig själv och trivs med mitt liv. jag är inte perfekt och har den finaste kroppen. Men jag vet hur man behandlar folk! hoppas ni gillar den här bloggen! Följ på insta för mer uppdates, Mandaalindholm & mandaapriiivat ;D Puss Hej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Lindholm

Svensk 98:a i Östergötland Instagram: mandaalindholm& mandaapriiivat Snapchat: mandii98 Kik: amandalindholm Twitter: mandaalindholm Enjoy!:D

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela